První odhady: 3000 škod za desítky milionů

4.červen 2013

Voda na mnoha místech ještě neopadla a mapování a sčítání škoda je teprvezačátcích, ale podle prvních odhadů ČSOB Pojišťovna předpokládá, že klienti nahlásísouvislostipovodněmi zhruba 3000 škod za desítky milionů korun.

 

„Hlášení přicházejí prakticky z celé České republiky. Nejvíce z jižních, západních, severních, východních a středních Čech. Od rána jsme přijali už více než 400 telefonátů našich klientů. Většinou jde o zatopené nebo vytopené nemovitosti. Dále poškozená auta, ale i zahrady, rekreační objekty. Výjimečně i průmyslové výroby – zatopené sklady, výrobní linky,uvedla Iva Knapová, ředitelka Klientského centra ČSOB Pojišťovny.

 

ČSOB Pojišťovna vyslala do terénu všechny mobilní techniky. „Operativně je nasazujme z nezasažených regionů do těch postižených, abychom prohlídky realizovali v co nejkratším čase,“ uvedl Marcel Klaban, ředitel Odboru likvidací škod ČSOB Pojišťovny.

 

Jak postupovat v případě škody z povodní, 5 základních pravidel

- zabezpečte poškozenou věc, vozidlo nebo nemovitost, abyste jejich prostřednictvím neohrozili své zdraví, zdraví třetí osoby nebo životní prostředí

- zabezpečte poškozenou věc proti dalšímu rozšiřování škody

- nahlaste neprodleně pojistnou událost pojišťovně

- před zahájením úklidových prací vše důkladně zdokumentujte fotoaparátem

- připravte si příslušné dokumenty (pojistnou smlouvu, záruční listy/účtenky od poškozených věcí atd.)

Více informací na speciální webové stránce: http://www.csobpoj.cz/cs/Stranky/Povodne.aspx

 

Zároveň ČSOB Pojišťovna vyhlásila mimořádný stav, který mimo jiné zahrnuje:

- prodloužili jsme pracovní dobu na příjmu hlášení do 20:00

- kapacita call center byla zdvojnásobena; čekací lhůtu na lince se nám daří držet na jedné minutě, tzn. klient čeká maximálně minutu, než je spojen s operátorem

- zadali jsme informativní hlášky na webu o možnostech hlášení škody, o postupu řešení škody

- rozšířili jsme možnost hlášení i na mailovou schránku info@csobpoj.cz s následným zpětným voláním poškozeným

- v pohotovosti jsou všichni likvidátoři/mobilní technici s tím, že z nepostižených regionů jsou likvidátoři přesměrováváni na výpomoc do těch postižených (celkem – včetně lidí na call centrech – jde o přibližně 200 lidí)

předchozí článek Všechny články další článek

TOPlist