Aqualand Moravia navštívilo v roce 2015 přes 700 tisíc lidí, počet rakouských zákazníků se dvakrát zvýšil

3.únor 2016

Největší aquaparkČesku Aqualand Moravia navštíviloroce 2015 přes 700 tisíc lidí. To je zhruba o čtvrtinu více než v předchozím roce. Do aquaparku přijelo také dvakrát více rakouských návštěvníků. Podle statistik aquaparku stráví lidézařízenízimě asi 5 hodin, v letním období pak až o hodinu a půl více. Nejvíce přitom za relaxací a zábavou přijíždějíletních měsících, o víkendech, prázdninách a svátcích. Aquapark nyní plánuje otevření hotelu a rozšíření centra.

celoročním průměru jsou mezi každými deseti návštěvníky dva slovenští a dva rakouští zákazníci. Ve srovnáníuplynulým rokem tak aquapark vyhledává zhruba 2krát více zahraničních návštěvníků. Vyplývá to z aktuálníchstatistik jihomoravského aquaparku Aqualandu Moravia, kterýroce 2015 navštívilo více než 700 tisíc lidí. „Nejsilnější návštěvnost zařízení bylaletních měsících, kdy je navíc otevřena venkovní část areálu o rozloze 5 ha. Nejvíce lidé jezdí o víkendech, případně o prázdninách a svátcích,“ konstatoval ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký. Podíl žen a mužů v rámci návštěvnosti zůstal vyrovnaný. Ženy stále preferují saunový svět, muži zase adrenalinové atrakce. Průměrná doba návštěvy se v zimě pohybuje okolo 5 hodin, v letních měsících až o hodinu a půl více. „Průměrná doba strávenáAqualandu Moravia lehce stoupá. Je to dáno stále širším množstvím aktivit, které mohou návštěvníci využít,“ dodal Pavlacký.

zimě je zájem především o termální bazény, které jsou napájeny geotermální vodoumístního termálního vrtu až z hloubky 1,3 kilometrů. A také svět atrakcí. Skluzavky a tobogányjihomoravském aquaparku totiž čítají více než 1,7 kilometrů. „V zimním období stoupá zájem o wellness. Návštěvníci využívají sauny a parní kabiny, ale dopřávající si i masáže, zábaly, koupeletermální vodě s příznivými účinky na organizmus nebo pro vytrénování imunity takzvanou kryokomoru. Velké oblibě pro chvíle odpočinku se těší nový vodní bar a wellness bar,“ popsal Pavlacký. V letním období u návštěvníků vítězí venkovní areál o 5 ha s největším termálním bazénem, dětským bazénem, sportovním bazénem a bazénem s vlnobitím. Prim hrají dvě gigantické vodní atrakce Abyss a Boomerango. Například jen v průběhu srpna zavítalo do areálu až 4 tisíce lidí denně.

Nejmodernější aquapark v Česku ke konci roku avizoval nové investice. Na některé novinky se mohou lidé těšit už v roce 2016. V létě 2016 budou lidé moci navštívit novou chill out zónu. Ta nabídne návštěvníkům nové služby. Kromě privátní lehátkové zóny se servisem to bude také letní bar či relaxační centrum pro zážitkové masážepřímo pod letním nebem. Na jaře pak aquapark otevře nově postavený ubytovací komplex s více než 100 lůžky. Hotel vyrostl v bezprostřední blízkosti areálu aquapark a vyšel na 60 miliónů korun. Nová část parku na přilehlém pozemku o rozloze 26 tisíc m2 přivítá první návštěvníky nejdříve v létě roku 2017. Nyní se dokončuje její ideový záměr.

 

O Aqualandu Moravia

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším aquaparkem v České republice. Děti i dospělí se mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Venkovní vodní atrakce Abbys a Boomerango určené až pro 3místné rafty si mohou v letních měsících návštěvníci vyzkoušet vůbec poprvé v České republice. K dispozici jsou, kromě jiných, i oblíbené celoročně otevřené tobogány U-Wave, Supercrater, Wild River nebo Yellow Crash. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního geotermálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland.

předchozí článek Všechny články další článek

TOPlist